Şedinţă asupra drepturilor de proprietate




Subprefectul judeţului Vrancea Sorin Hornea a prezidat astăzi şedinţa Comisiei Judeţene privind stabilirea dreptului de proprietate privată asupra terenurilor. Pe ordinea de zi s-au aflat procesele verbale privind soluţionarea cererilor formulate în baza Legii nr.247/2005 pentru reconstituirea dreptului de proprietate asupra terenurilor întocmite de Comisiile Locale Bordeşti, Focşani, Garoafa, Popeşti, Ţifeşti, Tulnici şi Vidra. În urma analizei dosarelor depuse, membrii comisiei au hotărât validarea a două documentaţii ce aparţin comisiilor locale Tulnici
şi Vidra dar şi modificarea unui număr de 4 titluri de proprietate, potrivit unor sentinţe judecătoreşti definitive şi irevocabile la Bordeşti, Focşani, Garoafa şi Popeşti precum şi respingerea solicitării de modificare a altui titlu de proprietate înaintată de Comisia Locală Ţifeşti. Tot astazi au fost analizate şi o serie de contestaţii înaintate de Comisiile Locale Moviliţa Păuneşti şi Rugineşti. În acest caz membrii comisiei au decis admiterea unei contestaţii la Moviliţa şi respingerea altor 10, întrucât nu s-a făcut dovada dreptului de proprietate. La punctul de Diverse a fost discutată şi analizată solicitarea Comisiei locale Boloteşti de validare a suprafeţei de 1,50 ha teren arabil extravilan pentru parohia Boloteşti. Întrucât dosarul a fost complet, membrii comisiei au hotărât validarea acestuia, se arată într-un comunicat al prefecturii.

1 comentarii:

  1. Unknown says

    Numele meu este doamna Nadia Albert din Rusia, iar eu sunt o femeie fericită astăzi prin ajutorul unui împrumutător de împrumut, domnul Russ Harry. Voi trimite orice persoană care caută împrumut către această firmă de împrumut. El mi-a dat fericire mie și familiei mele, aveam nevoie de un împrumut de 500.000,00 USD pentru a-mi începe viața peste tot, fiind mamă singură cu 2 copii. Am întâlnit acest creditor credincios și DUMNEZEU care mă ajută cu un împrumut de 500.000,00 dolari SUA, la o rată scăzută. Este un om care se teme de Dumnezeu, dacă aveți nevoie de împrumut și veți rambursa împrumutul, vă rugăm să-l contactați prin e-mail-Elegantloanfirm@hotmail.com / număr Whatsapp + 393511617486


Trimiteți un comentariu